Monday, December 28, 2009

ambitionss.......

grrrrrrrrrrrrr...............

nur amirah binti aznin!!! da besar nk jdy ape??? mmmm.........................[tanda soal..tanda soal..] entahla aku nk jdy pe pon aku xtaw asl ek??? ahahahaa klaka tol...act menda neyh timbul paz mama n bbh bukak cte sal blaja [puaz aku try dok lri dr topik itu tpy tidak berjaya] dala bukak cte tyme nk mkn pizza adossshhhhhhhh!!!! aku klu bab neyh muzty mood aku akn down...bbh ngan mke plg grg dye nah buat then tnye 'along! nnty ko nk amek pe? ko nk blaja pe?' aku pon ckp 'ntah tgokla..maybe OM ka TESL ka' then tbe2 mama sengih2...da penuh kaple aku ngan tanda soal bru dye ckp npe dye sengih2...'along try la amek law' wuts????????????? hahahaa aku pon t'menung kejap...[lawyer? boley ke aku jdy lawyer? layak ker?] puaz aku pk...then mama smbong ag 'dlm family kite xde ag yg nk jdy lawyer along try la apply' then bbh sampuk 'a'ah..agk2 boley bwak x klu amek law' aku tyme tuh rser cm nk rendam je muke dlm mushroom soup yg de kt depan muke aku..ape neyh tbe2 msok sal lawyer2 neyh..then aku ckp 'boley kot bah'..[wo00iitt!!!! pe ko buat neyh??? ko tuh dala lembap thap maksima asl jwab cm2????] then aku snyum2 je dpn dorunk...blik uma aku still pk lawyer..lawyer...law study...law study aiseyhhhhhh...act aku minat jugak jdy lawyer neyh stady law pon okie jugak..then aku tnye bie 'ayng! klu nk amek law pe kelayakkan dye ek?' then ayng jwab 'psal 2 kite xtawla yunk' aku pon ckp 'o0 xpela' then dye tnye npe aku pon cte la pe jdy then ayng ckp law neyh ssh kne byak mnghafal bkn byak je tpy 'BAPAK BANYAK!'...then aku pk..cm ssh plak nk carry nnty plus aku neyh lombap sket..then xpela aku xjdyla nk amek law cz aku tkot aku xpat carry nnty bsing ag bbh n mama plus aku x lulus kunk ssh..so skunk aku stick kpd plan asl...nenonenoneno [bru nk smngat amek law wahahaaa xpe blaja benda yg kite mampu carry bru best!] heheheee

potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: