Sunday, July 26, 2009

hahahaha XD

waktu kejadian : mlm
hala tuju : bli mkn mlm
kejadian : hanya tuhan sje yg taw X]


hehee aku kco bie mlm neyh X] aku ajk dye tman aku

bli mkn mlm a.k.a dinner...
buah atie kami baek! dye pon ckp 'okie syng..'
kami pon berangkat la pergi bli mkn..

dlm perjalanan tber2 bie tego dgn mker plik
dlm kegelapan mlm dan hanye d'limpahi lampu jalan..
'ayng..nper ayng nmpak cm batman neyh??'

aku pon plik bin hairan bin t'kejut bin surprize.
'huh?? nper yunk?' tbe2 bie glak upenyer dye dok ktawekn

selendang aku dye ckp aku xpkai selendang btol2 cm nk xnk pkai jak
tyme jlan selendang tuh b'gerak2 cm suit batman dye ckp ahahaha
aku pon ape ag glak skali la aku engtkn pe la yg dye dok pk smbil
tgok2 aku hehee *suspen jgak!* kami pon dok glak2 n cm2 nme la kuar

tber2 kuar kluangman la last2 yg melekat 'KLUANGURL' hahaha aku
pnyerla ktawe stat saat tuh everytyme aku dok sebut perkataan
'KLUANGURL' muzty bie ktawe gler2 hehee plg x than dye siap snap pix aku
hahaa de cm 'KLUANGURL' ka?? ahahahaahahaaahhaaa






kesimpulannye hanya anda yg tentukn huhuhu XD


potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: