Sunday, July 26, 2009

kerianganku XD

hahahaa al-kisah..
taib..
maka tersebutla kisah
taib....

di padg pasir dgn raja bername sultan firaun..
taib...
mner firaun pkai sultan..
ntah.....
hahahaaaha bak kter ajis satar dlm
bujang lapok hahahaa
eyh merapek lak aku neyh...

rineyh aku nk cter sal sumthing yg mmg besh!
aku kuar rineyh jmpe kekasih atie+buah atie+my lover+
yg sewaktu seumo dgnnyer...
heheee XD
act kami men kuar jak xde hala tuju pon hahaaa
mle2 kami pie lot10 jmpe arai muncet hahahaa

mak iah mle2 aku tgok dye t'kjot kot ahhaha
aku engt de srng tebuan ats pale dye bler pk blik
cm wig pon de bler pk ag skali cm ponpuan pon de
bler da xlrat nk pk upenyer rmbut dye da pjg tpy not bad
smart juge hahahaa XD *kredit 2 arai muncet BRAVO!*
slepaz itu kami pegi menjelajah sungei wang pulak pergh rmainye

makhluk tuhan...pening pale kami huhuhu smpai bie kne paw
100plus tok tmbah tenaga ehhee *thankz syngku lurfve ya!! XD*
kami pon teruskn jelajah kami smpai la arai muncet kol..
arai muncet ajk ke KFC ape lg JOM!!!!! kami mmg da psng niat nk ke
sane skali arai muncet ajk pe ag ahahaaha smpai d'sne kami pon
MELANTAK XD gumbira rser atie hahaha then t'pakse say bye2 2 arai muncet
kami pon teruskan jelajah kami ke tymes pule..kami pon ape ag haha

snap2 la di sneyh...



seronok kami...smpat jgak bie bli enfon protector yg made
of rubber tuh hehee bie pggl baju enfon XD

then kami jelajah pule ke pavilion...
adeyh b'pusing kaple lutut oden b'jlan hehehe tpy xpe seronok
berjalan ngan orng t'chenta smpai di sneyh aku jmper ngan
sum1 hahaa aku jmper itah waaa lme xjmpe owng jauh huhu
best sgt2! then bie bsing2 'ayng nk pkai kn enfon bju!' hehee

sy pon bgla kunk nges pulak syng aku neyh hehee skali dye dok kusyuk
pkaikn enfon bju sy pon snap2...




cian ayng xpe ye yunk jdy model part tyme sat huhuhu
*sy snap pix tanpe pngetahuan dye XD* akhirnye ayng berjaye
memakaikn enfon bju hehee setelah kuyup ayng berpeloh Xd
lepaz itu kami pon mulekn kjer snap2 kami...




sesudah itu kami pon pulang...
dgn atie yg gumbire sgt2!!
hehehee

2 arai muncet- jan mare ye?? XD
2 itah- rndu kamo sude...
2 ucyuk terchenta-thankz 4 everything syngku! lurfve u muax! muax! XD



potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: