Wednesday, July 29, 2009

kehidupan X]

ngEee!!~

smlm b'samaan dgn hari selasa 28.7.09...
frasandy anak pkck andy dtg ke rumah aku [tggu cerita nyer nnty XD] hahaha sje nk bikin haruk XD mmg pon dye dtg2 jur da wat aku ktawer smpai ptus urat kentot! ade kur dye ckp aku da KURUS hahaaa cm x cye jak...aku?? kurus?? dlm atieku b'kata2 'biar bonar minah neyh? ke bute dye sedang melanda?' ishk2...ataupun mmg benar aku da kurus????? question mark! question mark!....sblm neyh aku kuar ngan bie jlan2 bie pon ckp menda yg smer bie ckp 'baby da tecik! baby kurusla...' bkn tuh jur mlm tuh kami pie kenduri uma mirna [hehee tggu cerita nyer nnty XD] mirna jmper2 aku 'eyh, miera ko da kurus!' yaaaaHHhh!! mle2 aku 50-50 gak skali klu da 2,3 orng yg ckp xkn tpo0 kot waaa....btol ka aku da kurus?? hahaha cm xcye jak nk kter aku excercise waaaH! jauh sekali aku BENCI excercise nk kter aku diet mse bler la plak aku diet ape lagi aku telan pil kurus ahahaha puaz aku dok pk pe sbb aku kurus skali bru aku t'engt kehidupan aku di U
wahaahaha ptotla aku susut aku nk pie kuliah jak trun naek bukit,mkn lak skali sehari then ari tuh aku dmm trok...hahaha klaka lak bler pk blik pazneyh muzty bie ckp aku x sexy ag hahaha Xd pape pon aku b'syukur aku masih dlm keadaan sehat walafiat XD


cerita...

SATU
aku bowsan tdy puazla aku dok godek2 blog aku wat itu ini hahaa sebbaek x jahanam blog aku ngeeEee!~ aku pon ceroboh la blog2 yg ader XD aku bkk blog itah saim paz aku bkk aku terharu tber2...bru aku t'engt sal abg dye abg dye bru k'hilangan shabat dye jumaat rituh depan mate dye AL-FATIHAH....nper aku cter sal abg dye? k'btolan abg dye mmber bie ucyukku, rituh paz bie taw yg abg dye tgh down bie pon troz down lme jgak la bkn 2 jur everytyme bie bkk cter sal abg dye muzty bie down bie risau sgt2 kt abg dye bie ckp 'dye mmber bie muztyla bie care syng' datz my ucyuk! dye sgt caring ngan owng yg close ngan dye..pape pon aku sedekahkn AL_FATIHAH kpd arwah dan aku doakn abg itah ceria semula AMIN....

DUA
aku sedang sebuk on9 and pening kaple rituh sbb byk sgt pop-ups hehehe skali aku nga dok chatchut de sum1 buzz aku waaaa!!! ayu on9!! wahaaha rndu sgt2 kt dye da lme x dgr cter dye...aku bru nk epie2 skali aku pat taw yg ayu dmm trok! aku soh dye byk rezt nnty lagi trok skit dye plg aku t'haru ayu ckp..

ayu : weyh,thankz la miera cz care kt aku
aku : muztyla ko kn bestfren aku
ayu : kla weyh aku nk tdo ngantok
aku : okie tek ker nyte bye..

smpai c tuh jur kami chatchut sblm 2 de ckp sal menda len jgak hehee then aku pon trozkn p'juangan chatchut aku ngan yg laen2..

the end



potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: