Thursday, April 28, 2011

wut a week!~

last week adalah week yg sgt bhgie~...
sbb dpt jmpe pkck kesyngan saye! heheee..dye blik kl cz stady week al-maklum la nk exam...dye blik 4 a week! wo00hoooo~~...dye plan tuk diz sem dye nk stady ngan aku so aku pon agk malaz n kelam-kibut sket sem ney jdik aku pon stuju la alang2 bley gak aku blaja skali...almost everyday jmpe dye fuhh sgt besh!...tpy dlm byk2 hari tuh xley tanding 1 hari ney...aku pon da xengt sgt ri ape exactly...tyme tuh aku ajk dye p jusco setiawangsa dlm p'jlnan tuh bley lak dye nmpk orng jual putu mayam...dye pon p kejar orng tuh cz nk putu mayam ahahaaa beria2 dye kejar siap jerit2 ag dlm kete 'woooiii tggu aku wooiii!!' ahahahaaha aku yg kt sblah da nk tercirit da ketawa non-stop! nk pecah prot aku..mmg sgt lawak..n da best part is ahahaa dye BERJAYA kejar tuh...dpt gak kteorng mkn putu mayam same2! :)) xcaye? nah bukti!



tadaaaaaa!~~

hehee bie tamao maya ye?  : P  luv u!


potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: