Wednesday, January 5, 2011

mcm2....

hey..
salam sume....

riney jah nk story pe yg currently jdik dlm life jah...



perkara pertama


skunk ney jah DEMAM~..waaaaaaaaaaa setelah sekian lame xdmm tbe2 dmm lak...bler dmm cm2 la dtg besela dorunk ney mmg berangkai serangkai sume2 la....bler dmm dtg la sesema,batuk,sakit tekak,skt kepale,lenguh2 bdn...cm package lak...slalo mmg ler excited kn klu sume menda de skali 1 package cm hamper ke free gift ke tpy klu da sakit mmg sengsaraaa la jwabnyee......now jah nga cube sedaya upaya tok recover sblm new sem stat n xmao risaukn mucuk saye heheeee...chayok jah!~ *aik? dmm2 pon smpat ko update blogg kn? hahaaaaa*
Onion IconOnion IconMSN Onion IconsOnion Icons


perkara kedua


smlm bersamaan dgn 03/1/2011 atok kpd kazen saye iaitu abg long,anis n hannah telah pon pergi kepada-Nya...takziah kpd mereka...ney atok belah ayh mereka..alhamdulillah atok yg kami kongsi bersama masih hidup :)...arwah selamat di kebumikn pagi tdy selepas di bawa pulang dr hospital...sume yg dpt melawat pergi melawat tdy...maaf ye saye xdpt turut serta melawat kerana perlu menjaga adik2 saye...ape2 pon kpd kazen2 saye b strong ye? tuhan lebih menyayanginya...smpai mase kite pon akn pulang kpdnya...rkn2 marila kite sedekahkn AL-fatihah kpd arwah tok hashim...




perkara ketiga


nk jiwang la sketkn? bler ag nk jiwang2 karat ney...
saye skunk ney rse makin syngg dekat c mucuk tuh...hahahaa xtaw npe...tuhla orng slalo ckp 'bler dkt xnmpk bler jauh bru tercarik2'...skunk ney rndu sgt2 kt dye cz dye da blik melaka meneruskn perjuangan beliau as a student *dimana aku jua akn hadapi xlme ag..erkkkk*....buktinya paz dye blik mlake aku troz dmm cz rndu dye n nyesal ats pe yg jdik sblm ney...'bie im so sorie syng..i hope u can forgive me!..i lurfve u dear!~'...then smlm bler nga termenung2 sat tgok dinding tbe2 t'engat yg kteorng ney da lme kapel hahaaaa klu umo budak da besauuu da!~ ....xpe for now aku nk kekalkn hbgan aku ngan dye fixed mne yg slah,tegur slah masing2,elakkn b'gdo2 InsyaAllah smpai ke jinjang pelamin ke anak cucu cicit kami nnty heheee doakn ye?...pape pon to my bdak mucuk! thankz 4 everything syng i really2 appreciated it i lurfve u dear!!...
Onion EmoticonOnion IconsOnion IconsOnion Icons


perkara keempat


akhirnyaaa........
dpt jugak aku jmpe ngan kazen aku hanis izzati setelah sekian lame xjmpe dye cz dye stady abroad..dulu dye di UK [united kingdom okie bkn ulu klang sanun tuh] now dye da d malaysia...rituh aku kuar ngan dye *rituh la sgt pdhal smlm* kiteorng jln2 pie tymes square cz alang2 tlg blikn bju angah dye dok sebuk nk bju cm bju aku dye ckp cunn! heheee *bju cun ke orng yg pkai tuh yg cun bahahahaa bley gak jah kembang jap* then pas bli bju tuh aku pon jln2 ngan dye smpat gakla kami b'gosip2 hahaaa...pas blik dr tymes kiteorng pie jusco lak cz dye nk bli brg n my mum pon de nk bli smthing kt sne...pas puas kteorng jln kite orng blik...plan nk pie bowling riney sblm dye blik IPBA esok tpy xdpt cz aku dmm n dye pon nk melawat atok dye meninggal dunia...xpe key nnty kite hangout same2 aku janji nk bwak bowling kn? nnty aku bwak dun woriee heeheheee kite lawan habes-habesan! smpai pertumpahan darah yg terakhir! mak aih dasat sgt tuh...hahaahaaa kidding jek! pape pon seronok sgt2 dpt jmpe ko! :))
Onion IconsOnion IconsOnion IconsMSN Onion Emoticons



tamatla merepekmerapu jah kali ney...nnty jah update ag ya??
Onion Icons



Onion Emoticons
potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: