Saturday, September 18, 2010

updated!!



assalamualaikummm.....!

hahaa...setelah sekian lame x meng'updated' bloggiee ney now 'here i come' tok meng'updated'! wahahaaa....sbnrnyee xde pe nk cte nk cte sal raye da lepas n klu cte knfirm joyah xnk benti hehee...xpela cte sket2la kunk nges lak stalker mak!...raye rituh as usual raye pertama raye kt uma nenek kt bandar baru bangi...sume sebuk b'kumpul ramai penuh uma nenek even cucu xsmpai 20 orng tpy saiz nye lebey kureng pokok kelape hahaaa especelly anak2 pak lang makin lame makin kerdil lak aku rase di sisi mereka hahaaaa wAAaaaaaa nk tinggi jugakk!!...then kami pie beraye kt uma wanjam n wancu kt kg.bru...aku n adek aku syiokk habes dok melayan rendang ayam perghhh!!!!!!!....hahaaa esoknye mama ckp nk blik kg okie kami ekutt jee...bgon2 pgi je perut aku memulas2 ape lagi crik jamban lerrhh.....da b'kali2 dok ulang-alik sne je sah aku kne FOOD-POISONING!! adeyh! mmg aku xde tenage lemah! pucat-lesi!...dlm p'jlnan blik kg aku tdow je dlm kete cz sakit yg t'amat sgt2 nyeee...smpai2 je kt kg kepale aku b'pusing2 peningg!..paz rest jap aku pon pie b'ramah mesra ngan mkck2 aku n kazen2 aku...dok2 mkn jap then ekut mama bli brg...kazen aku yg bwak cz kami xtaw area2 sne...aku pnye rase nk lempang je kazen aku ney sepjg2 dye tlg kteorng tuh dye trik mke!!! weyh!! tlg la phm!....ssh sgt ke mak aku mntak tlg bwak kn pie supermarket n singgah kfc jap? klu korunk pe pasaan korunk bler korunk tlg mak aku then mak aku belanje kfc? x melompat korunk? neyh dye ley wt mke aku pnye saket haty! aku pk family je klu bkn da lme aku sound! gler xkenang budi pnye orng! klu tyme kt tmpat dye gler besar kepale dye klu tyme kt kl taw lak mntak tlg cm2...tlgg laaa.....sameeee je sume!...k ENOUGH! sal dye malaz da aku nk amek port!....then kazen aku yg aku rpt dlu tegur aku perghh menggigil lutut aku tgok dye...npe aku rser dye makin tggi? npe rmbut dye merah? waaaahhh!!! xkenal aku engtkn anak spe la tdy dok tdow kt kusi upenye kazen aku wahahaaaa....sumaph aku t'kezut cm2 ley jdy dlm mse setaun ek? unbelieveable..n this raye dye bwak girl dye beraye same...sempat la gak aku borak2 ngan girl dye...hehee i wish u happiness la kazen! :))....then esoknyee aku blik kl...sblum tuh smpat la singgah kt uma cik ida beraye rnduu da kt una n aiman heeehee...then raye ke-5 kami sume pie rembau beraye kt uma mak long...mmg happening laa..aku lepak gelak2 ngan anis kazen aku dlm blik dye dok cte2 sal masing2 al-maklum la kazen aku ney currently stady kt Portsmouth,UK tuh yg jauh ngan dye pe ag lepas rnduu la...hahaaa..pas2 blik xde gey mne2 da...dok uma je tuh pon penat haha cz kemas uma je memanjangg...now nga kire kambeng cz nk mengantuk tpy mate xmo lelap hahaaa...xpe tuh jela tok post kali ney sorie la klu ayt2 agk kelam-kabut sket al-maklum la nga mamai nk tdoq! hehee k la joyah stop ckop2la tuh merapek merapu! chaw!! :))


potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: