Tuesday, June 1, 2010

universiti??

universiti..
hmmm....
pesal cte sal universiti neyh hahaaa bler sebut sal universiti je start la awan mendung kelabu taek hanjeng dtg *kelekakkelekuk* bunyiinyee...hahaa xdela..cte bermula...


25/05/2010
WELCOME TO UNIVERSITI TUN ABDUL RAZAK!! hamek ko banting dye xnk besar2 lak tpy mate aku ttp memandang giant yg tersergam indah kt sblahnyee cz leyh jln2!...then aku,mama and babah pon pie la register aku neyh kt sne da selesai p uruskn hostel lak sblm amek gmbr tok matrix card then smpai2 je kt hostel aku and mama punye tercenggang neyh rumah ke hutan!! hahaaa brg punyee la byak rupenyee brg senior okie xpe tolak2 tepy sket dptla tdow...then pie amek gmbr paz2 ptg de orientasi piela...aku de knal ngan kwan baru..

- kak K
- fatin
- erina
- ila
- kak ati
- ekin

dorunk mmg besh baek sgt spnjg orientasi dok glak2 ngan dorunk n ofcoz lawak bodo faci2 kt c tuhla...


26/05/2010

riney de orientasi 1 harii pergh sumpah penat nk mampus!! FUCKING SHITTT aku benci orientasiii BORING!!...paz2 mkn sume ntah ke mane lme2 aku kt sney bley slim melim gituh hehee! then blik uma lepak2 jap then tidow...


27/05/2010

riney orientasi lagi **YAWN** boring!! boring!! tpy xpe cz rineyh last day hahaaaaa paz da abes sume kteorng tngkap gmbr pas2 amek matric card **sumpah xnk cte cmne dorunk bg tuhan saje yg taw** then amek souvenier paz2 blik uma....mlm 2 tggu babah dtg ngan bie hehee amek kite blik...weeeeeeeeeeeeeeeeeeeehuuuuuuuuuuuuuuuu!!* then smpai uma pie mkn jap ngan bie tyme tuh da kol 10 mlm kot xslap hehee thankz babah n mama cz bg along kuar mkn hehee aku blik nk almost 12 smpai uma...


28/05/2010-30/05/2010

juzt an ordinary day cuty dok uma rehat2 tuh jee...


31/05/2010

BABI....PUKIMAK....SIAL....BUTO...

hamek ko! aku tujukn khas tok senior2 babi dlm blik aku! sumpah sombong,busuk haty,kedekut,bitch!! cte bermula...aku sharing 1 blik ngan 5 betina, 1 xdtg cz de hal aku knal pon dye...yg len sume bitch ahahaa ske aku pggl ank orng bitch spe soh dorunk yg mntak kn? bitch! bitch!.....dorunk xtego aku lgsg cm aku neyh xde ape ntah lagi nk beramah mesra knal2....pas2 aku tdow katil bwah *aku suppose to tdow katil atas* cz akak katil bawah tuh maybe x msok diz sem aku da ltak elok2 bantal n brg2 aku kt ktil tuh then ptg tuh aku de tdow c tuh kejap...pas2 mlm aku hangout kt blik sebelah bler aku dtg msok blik hamek ko sume brg aku da b'sepah2 dorunk men cmpak! kt ktil atas sumpah pangai cm babi! at least ko nk tdow kt bwah tuh ckp la elok2 aku bley compromise xyahla nk wat taek ngan aku babiiii!! then bju aku elok2 gantung dorunk pie cmpak tepy katil helo!! aku de usik brg korunk then cmpak2 cm2?...ape yg aku buat smpai korunk dispise gler ngan aku? knal korunk pon x ape ntah ag aku nk crik psal now ko buat aku cmney lak bitch! sumpah! korunk messing with a wrong girl k? ko wt taek ngan aku kn? ko tgok ape aku nk buat kt ko lak BITCHESSS!!...spe soh kco hidup aku elok2 aku kco korunk..sndrie crk psal sndrie tggung! bodo!! then aku tdow la kt blik sebelah sbb kak K xde tumpang jap smpai haty aku reda sket....aku benci korunk sume yg bitch thap hanjeng!!!


neyhla cte2 bodo hidop aku skunk....sumpah aku rase sakit haty,sdeyh,down,menyampah!....tpy aku kuatkn jugak semangat sbb aku pk parents aku da hantr aku byr mhal2 susah payah tok aku..aku muzty blaz blik ape yg dorunk buat tok aku...aku xnk give up aku mesty kuat!!! miera kuatkn semngat!!!


potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: