Friday, July 22, 2011

L.O.V.Eeee~

salam sume...

21/07/2011
Thursday

pg2 aku da bgon yela cm bese mle kn hari..bgon kol 5 pg mandy2 siap2 kol 6 pg kuar uma pie kl then kol 7.15 pg pie kl sntral amek ktm tok pie claz smpai kol 8.05 pg...today last claz mdm tngku noor so smngt sket dtg hehee...mdm tngku noor sgt baek n sporting ske dye!...dye bg kteorng nye carry marks,tips jwab exam and revision...cm2 pngorbanan dye just nk tgok student dye success...then pas abes claz dye aku p tgok nana n wawa men gamelan ngan erina monkey hahaa mle2 besh tpy lme2 xthan sbb blik tmpt dorunk men tuh panas nk amat..xde air-cond or kipas...lme2 dlm tuh ley maty kering...then fika dtg...aku pon blik ngan dye...today birthday fika da epie semcm je mamat tuh aku tgok xpela aku phm xkn nk masam n moody je tyme birthday kte aite? then dlm p'jlnan tuh de la smthing happen yg wt aku geram n down sekejap [tpy malas nk cte bikin panas je wtpe] tpy xde kne-mngena ngan mamat tuh haaa...[aku budak baek!]...then tok cheer up kn aku, fika ajk aku mkn ais-krim mcD aku pon mknlaa kunun2 nk ubt haty yg lara...then kami blik n pisah aku trun kt kg.bru fika trun kt wangsa maju...blik2 aku rest jap kt uma wanjam pnat sgt rasenye bdn...then around kol 3.3o pkck syng aku kol2 ckp da smpai...dye dr shah alam jmpe ngan kupangsat hehee...kami plan nk kuar same2 cz dye cuty..kami pon pie wangsa walk cz plan nk beradu tenaga lwan BOWLING huuhuuu~ pas men bowling kami pon nk blik la cz dye plan nk dinner same2 ngan wan mmber dye kt bangi..alang2 dye anta aku tuh...sblm tuh kami pie shell jap isi angen tayr kete n isi minyak hehee then aku tman dye pie bli cengkerik tok fishiee kt uma dye...burlp..burlp...da selesai sume menda kami pon pie la bangi...lepak2 mkn then balik...smpai2 je uma aku pon kebabom! mmg da xley nk bukak mate da PENAT gler!..pape pon aku HAPPY sgt2 hehee..kla korunk pon da borink bcer kn? nah tgok gmbr!


scoreboard kami hehee


our drinks [honeydew with pearl and almond oreo with jelly]


mke khusyuk masing2 mnyedut air 


wajah2 pkck syng nga isi angin tayar kete and bsoh cermin kete while minyak terisi dgn sndrinye wuuuuuuuuu~~


tuh jela cotcetcotcet aku kali ney da pnat da taip cramp da jari hahaa...sekian dr tuan pnye blogg !


~ M.I.E.R.A ~


potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: