Saturday, January 1, 2011

disember...

hurm...
salam sume...
da lme x update blog kn? kn?
nk kate bz tgh cuty sem..
bkn pe juzt malass je kdg2 tuh nk update..
bkn xnk storie morie tpy malaz nk taip..
klu bab b'ckp xyah soh mmg aku ckppppppppppppp jeee heheeee
smpai nosebleed la korunk dgr cz teruja BAHAHAAAAAA~
Onion IconsOnion Icons


current storie ek?
korunk nk taw skunk ney aku ADDICT gler kentangg ngan BOWLINGG!~
heheeee...aku slalo la pie lepaskn gian aku ngan bucuk syng n geng2 aku yg len....sumpah best! tyme men tuh rase cm aku free dr pape mslah...terase terbang di awang-awangan [mak aihhh hiperbola melampau lak] hehe
MSN Onion IconsOnion Icons


blan ney je bpe kali aku pie bowling...plg besh bler aku capai score yg plg tggi dlm hidupp aku hehee seronokk glerr jah!!~
ney bukti!!









*tadaaaaaa...... :))*


haaa..xtipu kn? kn? hehee pape pon korunk pie la trytest! men bowling ney best taw...aku rekomen kaw2 ney n klu nk pie men aku syorkn men kt wangsa walk even tmpt kecik ala2 comel gituh tpy best sbb
- layanan okie
- lane chantekk punyee
- rate murah
so pie la gegar rmai2 kt sne ye? pastuh bler da borink korunk turun bwah pie karok lak hahaaaa :D




disember2...cm2 jadik kt aku blan ney..cm2 dugaan dtg kt aku smpai rase xt'tanggung da...rase nk nges jee rase nk lari jauh2 bwk drie lari dr sume menda....terasa berat sgt2 tok aku pikul..n tbe2 satu soklan dtg 'betul ke Allah tuh bg ujian kt umatnye xlebih dr kemampuan umatnye itu?' cz tyme tuh aku rase aku x ckop kuat tok face sumenye..tpy..Alhamdulillah! sumenye sudah selesai...aku terus b'doa semoga segalanya b'jln lancar seperti sekarang...amin...
MSN Onion EmoticonMSN Onion Emoticon SetOnion IconMSN Onion Emoticons
n aku juge skunk ney makin syngggggggg kt c bucuk tuh hehee..eyh! sebuk je nk taw npe tuh secret laa...secreto de amore!





*wajah2 kami bler xde keje nk wt hahaaa*


-lurfve u la bie! <3
Onion IconOnion IconsOnion Icons


tuh jela current update eheeeheee :P nnty jah update la ag dun woriee k? :))






Onion Emoticons
potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: