Friday, August 13, 2010

fun..fun...no fun

kamis
12/8/2010
jenjalan


riney aku, fana,unta,mir,jeng plan nk kuar nk jln2 .men bowl then buke b'same2! hehee sounds go0oooo000dd!!...fana as usual dtg uma aku awl pgi sigh! xckop tdow saye hahaa...then kteorng borak2 jap elangkn bowsan..tbe2 tepon aku bunyik aku plik la spe lak tepon pgi2 butee neyh cek2 alamak! troz aku campak SE w595 aku kt fana..'weyh ko la jwab!' aku ckp kt fana..fana ngan blur ckp 'huh? npe? spe?..eyh unta!' then fana xde pilihan lain then jwab..ntah pe dorunk merapek pon aku xtaw yg aku taw tbe2 unta ckp nnty dye dtg uma aku nk grak same2 ktenye..okie la kami pon tggu la kedatangan dye tbe2 aku dgr bunyik lori then aku sje ckp kt fana 'haa tuh unta da smpai naek lori! hahaa' fana pon gelak2 then....'assalamualaikum miera....' hamek ko! terer x tekaan aku? hahaaa c unta da pon t'pacak dpn uma aku fana da t'cenggang cz xsngke btol gurauan aku tuh hahaaa...*tpy tok pengetahuan anda unta x nek lori ek dye nek tren!* then tbe2 suasana jdy awkward gler kentang al-maklum la da lme xjmpe c unta ney xtaw nk ckp pe then aku pon ckp la tnye2 kaba then perbualan bse2 pon terhasil hahaa....pas2 around kol 12 aku pie mandy n siap2 tok kuar..kteorng pon kuar pie tren kg.bru cz nk pie klcc then jln pie pavilion nk jmpee cik tijah a.k.a mirna!!..da smpai kt sne kami pon borak2 ngan cik tijah a.k.a mirna pnye la lme borak smpai kol 3 lbey kaki pon da skit b'drie...then mir ckp 'korunk jln2 la dlu nnty pape roger aku' kami pon grak la...yg plg best c jeng x jdy 4low hebattt kn? hurmmm biarla dye mayb dye de probs kot....kami pon grak pie tymes nk bowl...jam da tnjuk kol 4.15 xpe sempat ag nk men kami pon kuarkn student card kami n ask to play bowl 2 games! then kami pon mainla tanpa segan silu...kami pon lattalilattalitamlom tok decide spe jln dlu tup2 fana klah dye kne jln 1st then aku o jus ngan unta then unta klah so dye 2nd n aku lazt player....LET'S THE GAME BEGIN!!


snapping 1


*cayala cik joyah ngan cik bedah baling bola!*
[mamat di dlm gmbr tuh sesungguhnye tiada kne mngena ngan kami dye hanyala hiasan semate2 *maap broo*]

snapping 2


*cik joyah ngan cik bedah berehat sekejap tok snapping*
[tbe2 kejakunan terserlah lak tyme pgg bola bowling tuh hikhik]

snapping 3


*eyh cik bedah neyh sonok snapping ek? cik joyah pon nk jugee :))*
[sengal je mke masing2 hahaa]

snapping 4


*cik joyah cbe menenangan cik bedah yg mahu menghentakkan bola bowling ke bawah kerana cik bedah tewas!*
[then kami baek2 blik hehee :)]

finaleee*


*neyhla bukti kemenangan cik joyah ke atas cik bedah yg xdpt disangkal lagi olehnyee huhu...waaahhh!! xnk HEBATT plak skoree board kamii! hahaha*
[cik bedah bwak b'tenang ye?]

sesudah itu kami pon b'gegas pergi ke pavi tok booking tmpt kununnyee cz nk buke puasee [kami puasee taw! bangge!] mle2 kami dok kt meja food court then mir ckp jom mkn KFC la...okie kami pon grak sne jam tepat menunjukkan pkol 6 haissshhyooo de sejam setengah lagi tok kami dduk c ney tanpa order pape errrkkkkk....[nose bleed] xpe gagahkn drie anda!..then kami kebosanan ape lagii stat la keje gler n kesengalan masing2 paz puas gelak kerana cik bedah di snap gmbrnye seakan2 beliau mau menahan taek keluar hahaaa n snapping berterusan sume t'jdy paz cik joyah b'jye membega blackberry cik bedah! heheee hasilnya.....

snappinggg...


*cik bedah punye kesengalan la yg mengundang kepada aksi ini*
[dun worie kami sesungguhnye masih normal!]

sesudah itu kami pon berbuka bersame2...selepas prot kenyunk kami mendgr rintihan sahabaat yg memerlukn bantuan kami iaitu cik tijah yg sedang dilanda kekeliruan...lepas tuh tbe2 cik bedah dipggl oleh omaknyee utk pulang kami pon say gudbye 2 cik bedah...tggl la aku ngan cik tijah..kami pon borak2 then kami balik b'same2 jln kaki ke klcc then naek tren pulang ke rumah...sesungguhnye sahabat terima kasih untuk segalenye pada hari ini saye sgt gumbiraaa :)) ini la buktinyeee!
trimas! terima kasih! thank you! arigato! xoxo

even de menda yg xseronok jady lepas 2 xpe saye ttp mate je kes tuh heheee tolak tepy xgne nk mare cz happiness always awaits u... :))

potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: