Friday, April 30, 2010

update..




30/4/2010
friday


da lame x update blog..klu blog neyh human sure da lari lintang-pukang cz aku biarkn je dye cm2 hahaa sebbaek ekau neh bkn human blogg klu x sedih aku ko lri tgglkn aku...n sbb ko bkn human gak sumtyme seronok meluahkn perasaan kt ko hehee....aku lately sgtsgtsgtsgtsaaaaaangaaaaaatttt malaz nk on9....rser seronok lari dr dunia on9 neyh..aku ag prefer tidowtidowtiiiidooooow...kdg2 1 hari tuh berjam2 gak lak aku tidow hahaa besh bler tidow kte xpyah pk byk otak kte paz rest xde gangguan kte pon xkco orng hehee....paztuh ko skit otak sorng2 cz overslept huhuhu...2la hakikat dye aku nk lari..nk lari dr spe? ntah dri sume orng skunk neyh aku malaz gler2 nk make new friends,nk chatting2,nk sebuk2 sal hidop orng len aku da jdy malaz nk pk....skunk fokus aku kt family aku,boyfiee aku,besties aku n future aku je yg len2 sume aku nk buang jauh2 hehee....jhat? kera sumbang? selfish? so b it! aku mmg jhat xpernah aku ckp aku bek hehee kera sumbang? xpe aku still de family aku boyfiee aku n besties aku..aku rser da ckop lengkap column hidup aku...datz y aku xheran nk lari dr dunie on9 neyh huhu selfish? a'ah aku mmg slalo weekend jual ikan kt chow kit gagaaa *kidding jak la*..and currently aku sudeee gemokkkk!!! tidakkk!!! hahaaa tuhla akibatnyee klu da dok uma xde menda nk buat hahaaa xpe nnty aku akan get in shape blik! XD

xlame lagi aku nk smbung stady blik...so skunk neyh aku kne prepare drie aku mentally and fizikal skalie...kali ney aku kne kuat,strong! huhu aku kne de azam bru aku kne latih drie aku dr sekarang so aku x shock gler babi accident kne langgar lori cm dlu hehee xpe skunk la tymenyee tok aku bukti kt sume orng yg aku boley buat! paz sume orng dissapointed kt aku dlu...aku akn buktikn!! aceh2! smngt btol...hahaaa..xpe skali skale nk merase drie neyh cm superheroo huhuhu nnty pape current update sal smbung stady neyh aku habaq ye blogg syng!..skunk ney aku nk pie men game solitaire cz nk tgok anime aku nyee anime kesukaan blom update ag hehe so kne la tggu...heheeee tatatatitititutu

potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: