Friday, July 31, 2009

keseronokkan XD

storiemorieceritaceriti...

hahaha rineyh FRA dtg uma aku dye ckp nk dtg smlm tpy xpat dtg cztlg mak dye wat kuih al-maklumla puase nk tbe da ryer pon dkt2 lorong da [juzt around da corner] hahaha..

aku : o0 xpela esok ko pwee x?
fra : ecok xpe aku usahakn pape aku bgtaw ko
aku : okie thankz syng ko hehee


hehee skali dye dtg merempit ngan scot [sco0ter] kak shanty tbe2 jak da smpai waAa!! SUPERSAIA!! XD then aku borak2 ngan dye cter sal tu sal ni smbil wat assignment hehee soronok kami skali pnyer khusyuk wat kje tgok jam da kol 6.30 waaahh!!

aku : fraa!! sude 6.30 la aku bru engt nk ajk ko merempit jap aku da lme x nek moto neyh rndu seyh..
fra : a'ah okie jgak jom!
aku : xpe? ko nk blik kol bpe?
fra : pazneyh aku blik la..
aku : okie pazneyh siap2 kte grak leyh pie uma ayu skali aku nk anta cd
fra : okie


ahahaa paz sme berez kami pon kuar merempit mle2 kami pergi uma ayu tok anta cd hehee alangkah t'kejutnye aku ayu da KURUS!! wahahaa bto
l aku x tpo0 hahaa klu tpo0 nnty tuhan mare! huhu paztuh kami trozkn journey merempit kami..kami jln2 pusing2 smpai sewel skali tyme jln2 kt psar mggu kami nk kuar simpang dela pkck neyh naek basikal kami nk jln dye pon nk jln jugak skali bler da dkt dye ckp eeeeyhhhh2!!! hahaha bpak klaka! XD kami pon jln la tgh syok2 jln skali de owng tue keparat mne ntah dtg tbe2 men kuar jak simpang lg sket nk langgar kami pukiwak nye owng tue dala tuh sengih2 cm babik jak fra ape ag sound tepek jurla dala slah jlan kot ye pon nk maty..maty la sowng2! kami pnyer angen ngan owng tue tuh eeeeeeiiiiiiiiiii!!~ rser nk sumpah dye kasi kojol jak! cz dye leyh bantai ajuk fra ckp then kami trozkn perjalanan ngan atie yg membare hahahaa Xd sude puaz kami round2 laztly fra anta aku blik hehehehe XD

**KESIMPULANNYER...
fra ko mmg besh cz bwak aku jln2 tdy haha aku syng ko lbey la!! SSBF [supersaiabestfriends] babe!! XD





potpetpotpet miera aznin
azlurvera

No comments: