Thursday, June 2, 2011

happy!

salam...
MSN Onion Emoticon


30/05/2011
isnin

tyme ney lak aku pie men bowling ngan pkck syng aku...kteorng pie wangsa walk..hahaa muzty korunk engt aku ney cm da xde tmpt len nk pie kn? act kt sney sng sket..dkt n sng nk pie, de byk entertainment thingy...hehee tpy klu korunk pie tyme cuty skola mmg korunk agk sesak la cz rmai orng...bese la tuh mne2 pon cm2 lagi2 kt area kl aite??...so kteorng grak dlm kol 12 cm2..kteorng grak awl sket cz pas men bowling dye nk kne anta aku pie ofis mama kt jln duta cz mama malaz nk sggh kg.bru n patah blik tok blik uma dr ofis mama tuh bley tros je blik uma sng hehee..jln pon less jam...so kami pon stat la battle menghentam sesame sndrie hahaaa...

1- bowl steps by pkck syng


- mle2 amek bola pilihan/bersesuaian ngan anda..
- kemudian amek position..aim habes-habesan....
- mulakn lngkah tok baling bola ke arah pin...
- baling bola dan wt gaye ala2 burung nk terbang sket cm pkck cbe tnjukkn...[HAHA :P]
- tgok bola kne atau tidak pada sasaran
- bler kne boley la lompat2 katak sket or klu x kne pulang ke tmpt dduk ngan wajah kunun pas ney ley wt strike 

hehee sekian...

2- bowl steps by me!


- mle2 amek bola pilihan/bersesuaian ngan anda..
- mlekan dgn bola yg ringan kunun2 ley strike...
- then gnekn bola yg berat sket dr tdy..sure spare [dlm haty dgn konfidentnye]
- bler kne boley la lompat2 katak sket or klu x kne pulang ke tmpt dduk ngan wajah kunun pas ney ley wt strike hahaaaa...

hehee sekian..

pas da puas hentam-menghentam kami pon snapping mngubat haty yg lara cz skor cm hampeh [aku la] hahaaa pkck nga bangge ngan kemenangan dye pas da byk kali aku klhkn...


muke2 kunun hebatt dr kami hahaaa

MSN Onion Icons

da puas men bowling pkck syng aku pon hantar la aku pie ofis mama...kami ikut DUKE 1st tyme ney men redah jee skali amek ko kne tol rm 2 lak tuh kejamnyeee gov....snapping jgn lpe!


THANKZ a looottt syng...i have a reaalllyyy gooo00ooooddd tyme! 
Onion IconsOnion Icon


31/05/2011
selasa

riney jumpe pkck syng ag hahahaa...kali ney aku mntk tlg dye teman aku pie masjid jamek jap nk crik selendang tok bju kurung biru aku cz aku nk pkai tok wed kazen aku nnty...n mntk tlg anta aku pie ofis mama skali...around kol 3 cm2 kteorng pie crik tdung...then da puas crik jmpe gak aku pon bli la hehe aku bli skali 2 ketul brooch flower yg sgt tomey2 hehee
MSN Onion Icons


sisi jauh


sisi dekat

sgt puas haty dpt jugak selendang tok knekn ngan bju biru tuh...THANKZ a lott syng cz tman bby n anta bby ke ofis mama sshkn bie je...hehee tpy sblm pkck syng aku tuh anta aku pie ofis mama smpat gak la kteorng pie klcc cz nk pkck syng aku tuh nk bli belt kt romp..dye tnye pndpt aku ptot ke bli aku mle2 cm xsure sgt skali da tgok lawa belt dye aku pon soh la dye bli hahaa pkck syng aku bli wane hitam...so fair la due2 dpt pe yg due2 nk..hehee pape pon thankz ya syng? hehee

i lurfve you!
Onion IconOnion Icons


potpetpotpet miera aznin
messyfreak

No comments: